inte över honom

Idag pratade vi. Nästan ett år av att inte prata alls. Några meddelanden hit och dit och jag trodde ja kom över honom. Är så jäkla förvirrad, eller jag blir snarare arg på mig själv för min kropp visar liksom inga klara känslor? Vet inte ens om jag var kär i honom. Men var det än var så är jag inte över det. Vi pratade idag. Vi såg varandra på video och jag hörde hans röst, och jag inser att han är fortfarande det finaste som hänt mig oavsett hur kort det var. Är livrädd för att gå in i något nytt för det skulle inte vara rättvist mot den nya personen om jag fortfarande inte var över honom, vilket jag är ganska säker på att jag inte är.
 
Hela vinter halvåret gick utan att jag ägnade en tanke och honom. Eller nej, där ljög jag. Vi skickade några meddelanden då och då men inte på nivån som förra sommaren eller under hösten. Nu går det knappt en dag längre utan att jag tänker på att jag vill vara med honom. På riktigt. 
 
 
Upp